2010. 12. 16.

Susannia, Németország, (Out)

Egy korábbi bejegyzésben megígértem, hogy visszatérek rá, micsoda titok is lappang a küldemény mögött. A küldemény Kollár Lejlától érkezett és továbbment Susanniába.


foto: Lakner Zsuzsa
A csomagban Gáncs Nikolasz könyvét kaptam meg, amelyről tudtam, hogy Zsuzsa -az előbbi link megjegyzéseiből derült ki- karácsonyi ajándékai között szeretné látni. Így a kötet továbbutazott Németországba, azaz Planet Susanniába. Azt már nem mesélem el, milyen hálás vagyok Zsuzsának más ügyben, hiszen a mögött újabb titok lappang. :-)

1 megjegyzés:

Planet Susannia írta...

Nagyon köszönöm ezt a remekül organizált és nagyon vágyott könyvet minden közreműködőnek! Csodálatosra sikerült meglepetés volt!
Remélem egyszer személyesen is megismerkedhetem a kalligráfia meg a többi izgalmas japán tudomány és művészet avatott mestereivel. Addig is ezúton kívánok kellemes ünnepeket és minden jót a Gáncs-Kollár párosnak is!