2013. 02. 26.

Peter Dowker, Kanada, (In)

Nagyon megörültem Peter küldeményének. Rég kaptam tőle valamit, mostanában -gondolom- kevesebb ideje is van foglalkozni a mail arttal. Ennek egyik oka lehetett ennek a kis művészkönyvecskének az előkészítése is.

Közös ismerősünk jelentette meg 20 képpel. Annak is örülök, hogy ezek között négy olyan is van amelyet én kaptam, a gyűjteményem része. Az alsó lapon a jobb szélső például.


Ráadásul emlékezett rá, hogy csináltam egy Lakat-tan című gyűjteményt, ebből ő is kapott, és most mexikói lakatok szerepelnek az elküldött képein. Úgy látszik a lakatok az örök szerelem, kapcsolat jelképévé váltak a világon, nálunk is van több hely ahol megtalálhatók ugyanilyen formában.

Thank you so much Peter, I like this booklet, glad, and I've in my home some your works too! :-)

Nincsenek megjegyzések: